COVID-19 - To Customers and Business Partners

COVID-19 -Σε Πελάτες και Εμπορικούς Συνεργάτες

Posted on: January 12, 2023



Όπως και εσείς, έχουμε προσαρμοστεί στις αλλαγές της καθημερινής ζωής που προκαλούνται από την εξάπλωση του κορωνοϊού (COVID-19).

Όπως εσείς, έτσι και εμείς προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές της καθημερινής ζωής που προκλήθηκαν από την εξάπλωση του κορωνοϊού (COVID-19). Αυτή η σελίδα παρέχει μια επισκόπηση του τι κάνουμε για να διατηρήσουμε την ασφάλεια των πελατών, των εργαζομένων και των συνεργατών μας.

Ακολουθούν ορισμένες σημαντικές ενημερώσεις από τις 24 Μαρτίου 2020:

  • Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλά από τα μέλη της ομάδας μας έχουν συσταθεί να εργάζονται από το σπίτι, βοηθώντας στην υποστήριξη των προσπαθειών για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού. Διατηρούμε το ωράριο εξυπηρέτησης πελατών από τις 8:30 π.μ. έως τις 3:30 μ.μ. PST, Δευτέρα έως Παρασκευή. Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε ελαφρώς μεγαλύτερες καθυστερήσεις από το συνηθισμένο, αλλά θα παρακολουθήσουμε κάθε έρευνα το συντομότερο δυνατό.
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ. Λόγω του κλεισίματος πολλών καταστημάτων λιανικής, έχουμε ξεκινήσει έναν νέο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, που επιτρέπει στους πελάτες να παραγγέλνουν προϊόντα απευθείας από τις αποθήκες μας. Αυτές οι αποθήκες είναι μεγάλες και ως πρόσθετη διασφάλιση, τα μέλη του προσωπικού της αποθήκης μας τηρούν τις πρακτικές κοινωνικής απόστασης και πλυσίματος των χεριών που έχουν θεσπιστεί από τις τοπικές υγειονομικές αρχές.
  • Επικοινωνία: Έχουμε προσθέσει μια δυνατότητα διαδικτυακής συνομιλίας στον ιστότοπό μας για πελάτες που αναζητούν βοήθεια ή/και τεχνική υποστήριξη. Έχουμε επίσης δημιουργήσει μια συνομιλία στο Facebook Messenger, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της σελίδας μας στο Facebook του Bradley Smoker. Αυτές οι υπηρεσίες θα παρακολουθούνται και θα συντηρούνται από εσωτερικό και εξωτερικό προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης. Ο αριθμός μας 1-800 έχει αυτοματοποιηθεί, με επιλογές που έχουν δημιουργηθεί για να κατευθύνετε τις κλήσεις σας στα πιο κατάλληλα τμήματα.
  • Ασφαλής παράδοση προϊόντων. Έχουμε εγκαταστήσει μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε ηλεκτρονικά παραδίδονται με ασφάλεια στο σπίτι σας. Για τους περισσότερους πελάτες, αυτό σας επιτρέπει να ανακτήσετε τα στοιχεία σας χωρίς να χρειάζεται να αλληλεπιδράσετε απευθείας με κανέναν. Σύμφωνα με ειδικούς του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Κέντρων Ελέγχου Νοσημάτων, ο κίνδυνος μόλυνσης από ένα πακέτο είναι «απίστευτα χαμηλός» και λαμβάνουμε πρόσθετα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας είναι καθαρά και ο χειρισμός τους με εξαιρετική προσοχή.
  • Μέλη του προσωπικού. Έχουμε δημιουργήσει ένα λειτουργικό σύστημα που επιτρέπει στα μέλη της ομάδας μας να δέχονται τις κλήσεις σας ή να απαντούν σε email και συνομιλίες από το σπίτι, συμβάλλοντας στις προσπάθειες της κοινότητάς μας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού. Αν και μπορεί να έχουν περιορισμένη ικανότητα να χειρίζονται αιτήματα εγγύησης και ανταλλακτικών, θα ανταποκρινόμαστε σε όλα τα αιτήματα όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Ενώ προσαρμοζόμαστε σε αυτές τις διακοπές, συνεχίζουμε να είμαστε αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών μας με ελάχιστη διακοπή. Θα δημοσιεύουμε ενημερώσεις σε αυτήν τη σελίδα καθώς εξελίσσονται τα πράγματα και σας ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη και την υπομονή σας.

Ουέιντ Μπράντλεϊ